Monday 29 April 2013

Andai aku seorang doktor

Ehh hahaha kalau aku ni la kan jadi seorang doktor pehh mesti kembang mak bapak aku kan ! weng2 huhu . Tapi kos off la tak ade life kan haha aku ni dala mementingkan masa lapang yela nak buat apa aku suka lgpun aku ta suka study mcm org gila aku suka tenang dan belajar ikut cara aku sendiri. Tapi aku teringin je nak jd student yang tak perlu sosial nii buat hal sendiri je tapi kadang2 sembang jugak la heheh tak pa semua dah berlalu aku dah pilih jalan ni dan Allah yg atur semuanya aku hanya menurut :)

Aku tak geli n takud darah . Maksalahnya aku tak suka bau darah euu sgt hanyir kud huhuh . Takpa jadi cikgu pun best apa tak la stress sgt tde la aku keje nak maki org je . Emosi pun terkawal bila jd cikgu ni serius aku tak tipu. Blh rasional la kirenye sbb di ipg aku belajar sesuatu yg sgt berharga yg aku sendiri taktau nak kata mcmana.. All positif :)

Jika seorang doktor gagal dalam kerjayanya maka akan membunuh seorang pesakit 
Jika seorang guru gagal dalam kerjayanya maka gagallah 1 generasi 


Hahaha aku terasa ohsem + gojes bila dapat cakap depan tuh even nerbes sgt yela 13 tahun yang lalu aku duduk,cikgu yg bg ucapan ni aku berdiri sbg bakal guru peh okbai.




No comments:

Post a Comment