Sunday 15 July 2012

Sampai ku menutup mata ^_^


Embun di pagi buta 
Menebarkan bau asa 
Detik demi detik ku hitung 
Inikah saat ku pergi
Oh Tuhan ku cinta dia 
Berikanlah aku hidup 
Takkan ku sakiti dia 
Hukum aku bila terjadi
Aku tak mudah mencintai 
Aku tak mudah mengaku ku cinta 
Aku tak mudah mengatakan 
Aku jatuh cinta
Senandungku hanya untuk cinta 
Tirakatku hanya untuk engkau 
Tiada dusta sumpah ku cinta 
Sampai ku menutup mata 
Cintaku sampai ku menutup mata
      
Lalalala ...saja tayang lirik lagu tuhhh..bukan nk fokus yg mana tp nk fokus yg kuning  tuhh je hehehe.I do not easily fall in love ..Kalau org menganggap cinta tuhhh tak berharga n senang2 je nk tuka2 BF or GF aku tak tahu la kan..bg ak cinta tu adalah 1 anugerah yg perlu dijaga,dihargai...oleh itu,keputusan yg terbaik,muhasabah la diri berdoa supaya Allah datangkan cinta hakiki utk kita semua,cinta yg membahagiakan tanpa rasa disakiti,Insya Allah cinta selepas nikah..tak perlu mencari,banyak cara yg blh kita buat untuk mengenali jodoh kita selain daripada couple .

Fitrah manusia kan...saling syg menyayang n saling suka menyukai antara laki n perem ..but kawal la nafsu n hati tuhh Insya Allah kita sama2 berjihad yea!berjihad melawan nafsuuu,,ermm my Cinta,Tc of urslf cz i was trying to keep my love just for u...wink wink hahaaa

No comments:

Post a Comment