Monday 16 July 2012

Historian Girl lalala....


      HaIIIIIIIII lalalala baca tajuk di atas? okey saja la nk cerita tentang classsssmmaaattteessss aku yg disayangi semuanya expecially historian girl hehehe yole duduk di perantauan nie mereka lah pengubat duka n penglipur lara ...we alll saling sayang menyayang taw! wahhh sweet gitu !malas cakap banyak nahhh la kita tgk la kenangan ngn mereka :)





   
      Hurmmm amacammm comey kan kwn2 saya! hahaha love u olllsss darlll hurmmm..Masa terus berlalu meninggalkan sejarah..mungkin hari ini kita masih bersama,bergelak ketawa..esok2 kita tak tahu kannn kalau ada diantara kita akan berpisahhh andai aku pergi dulu maafkan silap salah aku yea kalian!...hurmmm aku harap kite semua still bersama sampailah kita menamatkan Ijazah perguruan (Major Sejarah) .amin3....sayang kalian <3

No comments:

Post a Comment