Saturday 12 May 2012

TODAY :)

     Sabtu yg agak cool! oyeah! subhanAllah bangun pg tgk hujan oyeah basah laptop ak yg kat tepi tgkap tuhhh mujurla berfungsi lg ....tu la nak sgt tido ..biar mimpi smpai ke bintang hehew tido tak tutup tgkap hambikkk ekau....

Let me story ...im not a gurl that love to listen evryone that talk too much to me ...many advisory..on no! talk to my hand.....!just by a simple word ! for example(aju!blajar la semangat sikit ye) ok that is enough for me la.. no need to do a long script then talk to me huhuuu..Actually im so bored right now dunno la how to say :( .wake up early morning but dsnt do anything!ohhh my Allah.....give me ur hidayah waa

     Jangan nk speaking london sgt grr k la ambe nk study sikit ja..(tak mcm org lain) hehe ak bukan jenis kejar pointer ke ape.aku hanya aku!ape mampu, ak buat. ak tak suka bebankan otak ak !okay be nice ya syg papai mwahhhh k da cium sampai basah da pipi :) nice tc papai

No comments:

Post a Comment