Sunday 13 May 2012

Chill yaw..!

      Hai tyank! mwah3 hehehe morning! org len update blog memalam aku subuh2 hehe blh jewp kan huh.semalam mkn byk kutt hahah rlse tnsion. kekonon da study byk grr hahahu know wht!ok nk gtau ak teringin nk ada moto besa serius nie..ninja ka kawasaki ka perhhh ranggi gitu yawwwuu!bukan ape law tension bw moto tuhh mesti tenang kan huhuhu..harap la one day aku ada bsnes sendiri uwaaaaa!makkkkkkkkk aju nk jd kaya tambah raya! then makan kaya ball pehhh!nt best la anak2 aku kan kalau ak kaya ,senang jak hidup dia hahaha chittt tak aci huh!Aku blh melancong sesuka hati then beli mcm2 hehe nk naik kete mhl huhuhu..then coz off ak tak nk lupa capai impian ak nk buka rumah anak2 yatim! tyank ingtkan ak taw!jgn bg ak lupa huh..hope my dream will come true huhu.biarlah ak takde org nak ke hape ak teringin nk ade anak ramai hehe tu la dia ak nk bela ank2 yatim,miskin ka ..eiiiii tak sbar seronoknya .sume pgil ak mama nty hahaha kau ade???


     Next ,for sure la kalau aku nk ade laki punss .mmg aku suruh mak abah pilih tp ak nk dowg pilih yg sesuai dgn ak sebenarnya yg blh terima ak apa adanya.perangai ak niehh kunk tak sekepale how?kunk yg jeles ak dgn anak2 ak payah pulak huhu.Taste aku tk tinggi lgsung lh,no wurry muka tak pandang,harta tak pandang,kalau boleh cukup la kalau dia ada pekerjaan yg blh tanggung diri dia sorang punn dah cukup.tak mau amik duit ak hehehe(tamak). N for sure aku nk yg cintanya kuat pd Allah melebihi segala yg ada di dunia termasuk aku .huhuhu.tp kalau tak de punss aku tak kisah la kan, kite same2 la mencari islam tuhh nt after kawenn taw2 my pemilik tulang rusuk hehew :).Jupp one more penting nie! percaya pd aku n tak suka menuduh ak menda ak tak buat grr okay tu jak .simple kan aku huhu ..semua dtgn Allah .

No comments:

Post a Comment