Wednesday 16 May 2012

CUTI

oyeah bila nk habis exam aku pun tak tahu yeeee PULUN PULUN! cuti malaihh nya nk baca buku aku la kan ............nie dah knpe pun tak tahu bla...blaaa...ape pun tak blh...
ohhh yea betul kahh ??ermm yla aku sokong ...sbb aku pun bukan jenis pulunn nk pointer banyak2 cm org len..mmgla semua berebut2 nk pointer tinggi.jauhhhh sgt2 disudut hati ak pun ak ade gak angan2 nk pointer bagus cm org len tp tahla ak tak kisah sgt bout menda nie semua yg penting ak blaja.tu je pun mcm tde matlamat kan ?? haha biaq p la kui2 ..ermmmm one more aku rasa sistem exam kat Malaysia nie tak bpe berkesan sgt la.. bygkan la mereka study tuk exam sahaja then baca semua pulak tuhh ..kualiti kahh? kalau aku punya pendapat is better after one week kita exam bout bab yg kita blaja minggu tuhh hehehe...tanya semua pasal bab tuhh dr A-Z la..baru kualiti pengetahuan kita terhadap bab tersebut nie tak kat exam tuhh tak seimbang lgsung ..tanya bab nie sikit,bab tuhh sikit ...untg kalau baca semua haha apela.k la choww papai yunk mwahhh2

No comments:

Post a Comment