Friday, 11 May 2012

Tetiba..


       Hehe tetiba jumpa pic nihh ni masa sem 1 taw p lawatan grr nyomel semua historian nihh tp budak laki ade 4 org yg tak de kuttsss hehew ..aku bab bergambar mmg la tak reti huh tah .law tgkap semua muka buruk haha tak mau tgkap larrr kalau cenggitu hihi.tak bulih lepas dgn beg haha time kuliah pun pakai beg hehe thats me aju :)lawak la pic nieyhh mcm bebudak hehehe k la ak tde semangat nk baca buku sebenarnya niehh tu menempek kat sini hurmm k la dear papai :) mwahhhhhhh

No comments:

Post a Comment