Sunday, 6 January 2013

Peduli org kata

Hypee salammm 1stlyy  bersyukur sgt lectre baru sejarah org Sellangorr..huh tak payah ak nak memerah otak memahami dialek yg kekadang ak tak paham pun tp angguk je ..Menghormati perbezaan antara kita dan mengganggap perkara tuhh suatu yang menyeronokkan.dah 5 Januari,alhamdulillah semua ok.

Biarlah mulut berbicara tanpa henti.Aku masih di sini dgn cara dan gaya aku yg tersendiri.Buat apa nak tiru org lain.Tiada identiti.Mmg suka sgt lah kan org berkata tentang kita hahaha....Biarlah malas nak fikir tuhh semua .tak sabar nihh nak habiskan pengajaran.

umur 24 start mengajar ---25 kawen/honeymoon ke makkah menunaikan umrah n haji---27 thn amik master---30thn buka taska---35 amik phd---buka perniagaan .Target tuh perlu ada. Seriusly kecewa dgn sikap seseorg nihh but its ok.Just berdoa semoga one day Allah bg dia nampak mana satu matahari mana bulann.

Oklaa salam.

No comments:

Post a Comment