Monday, 3 December 2012

Sebati

      Bila hidup dah sebati,susah untuk kita leraikan ....

Hurmm betul tuh kalau hati dah sebati mmg sukar untuk kita lupakan dan lepaskan. Biarlah banyak mana salah org tuh memg kita akan maafkan walau hati kita mmg sakit sebenarnya. Normal lahh sama lh mcm org dah kawen, kalau salah banyak pun still together kalau dah sebati lahh kannn.

Hurmm baju kurung kedah,kain batik,tudung sarung. Rempits bwk 12o . Hahaha terasa ohhsem giler bile buat menda yg org lain tak buat. Macam sakai lhh aku ni.


Senyap tak bererti kalah tak bermaksud aku mengalah .

No comments:

Post a Comment