Tuesday, 9 October 2012

Ada unsur balas dendam ke??

Mcm biasa hanya mampu kata pada hati ni SABAR jela aju..seriusly secara fizikalnya aku tak mampu dah aihh nk control ..perasaan niehh bercampur2 ....ada rasa pucuk betik,bau gas,peria,gula2 sweet sour,teh takde gula n peria.Hurmmmmm ..How old are you??? 19? or 20? or 15 years old??......buat cara seusia dgn umur tuh lahhh blh?? adooii da jd mcm diary lhh pulak blog ini!Biarla aku yg buat kan hahahaha siapa yg baca nk kritik??kritik lhh . Aku mula dh nie nk jadi aju yg bukan aju.Im trying to be a matured person but anothers trying to make me down down down down down.....aku yg terasa sendiri kott ohh my Allahh...

Ermmm kadang2 kita buat tuhh untuk kebaikan tapi selalu disalah anggap,kalau org lain buat takpe pulak! ok foinnnneeeeeeeeee....aku terima..Payah kalau bermuka2.. talam dua muka.Fine aku Jahat soo what?? What doooo i care!Rasa bagus dgn komuniti terbesar tuhh ??ok la derrr GO ON WIF YOUR LIFE.....im ok n just can smile :)

Aju knpe senyap je skrg??? hahah mana adalah kak oi bising je tp kureng sikit kutt ckp byk2 pun bukan dpt apa..............
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHUUUUUUUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH...................

MAK ABAH :'( :'( :'( :'( :'(  wannab wif u right now :'(

No comments:

Post a Comment