Saturday 22 September 2012

Speechlessssss ...

Nothing that i wanna share but have something i wanna story hurmmm ...Panjang ceritanya even aku merasakan waktu itu pendek namun dalam waktu yg singkat itulah mcm2 perkara berlaku tanpa aku sedari.
Hari demi hari aku lewati semua ku harung dengan tabah dan sabar walau hakikatnya getar itu aku shj yg tahu..Aku mmg boleh hidup tanpa teman,namun aku tak bisa bermasam muka walau seminit , bergetar kut hati nihh hurmm..sbb tuhh la aku sbnrnya tak pandai nk merajuk hahaha merajuk pun org tak caye sad kan??haha takpe da biasa dhh :) Aku tak reti menyimpan dendam yg terlalu lama kerana itu bukan aku..Cool tuhh jela yg mampu nk kata ..tak tahu sejak bila aku berubah nie hahaha ..Allah maha kuasa ..Lembutkan lah hatiku selembut kapas ..tenangkanlah hatiku setenang sungai yang mengalir tenang ...........



AZURA BINTI ZULKUFLI walau apa jua terjadi just smile  :)





No comments:

Post a Comment