Saturday 22 September 2012

BIRTHDAY

Assalamualaikum :) just smile ...ok siapa kenal aku mmg tahu aku sgt suka menyambut besday org sbb aku suka main baling2 tepung ,telur ,lari2 ,kejar2, peluk2 ,guling2, how sweet it is for me..even kotor tp tak tahu la aku suka gila happening gila lgpun time tuhh je pun nk kumpul main2 hurmmm menitis airmata saat mengenangkan detik manis menyambut hari lahir seorg demi seorg gegirl nihh...



Dannn....saat yg aku nantikan ha time aku !for sure aku mmg tertunggu2 seriusly !sbb aku da ready telur smp 10 bijik hahaha.Tapi semua tak seindah yg aku sangka..Aku tak sgka kaki aku betul2 dah tak blh bertahan masa tuhh sorry kawan ..Aku gagahkan jua kaki namun tersungkur di pintu itu so sad n what happen is my kaki krem menggeletar tak memasal.Then mulanya kisah sedihh...

kerana itu....hermmm menitis airmata hampir semua kwn2 aku..aku lg lhh 3 kali sehari mngis .Tak memasal kan! huh SEMUA SALAH FAHAM PUNYA PASAL .................



Aku mengaku kita semua manusia biasa, punyai perasaan......kadang marah,sedih,gumbira,......namun dear....Allah anugerahkan kita akal untuk berfikir secara rasional iman kan ada...


Apapunss TQ frenss sbb cuba menggembirakan aku n ak mintak maaf sbb ak nie semua jd unhappy Tapi semua nie ada hikmahnya :)



No comments:

Post a Comment