Wednesday, 9 May 2012

YANG TERANG ITU KAMU.....

HUSHH.... emmm malam td ak tak tahu ape yg membuatkan aku stres n sedih walhal tde ape sgt puns yg berlaku...ape yg terjadi biarlah aku dan Allah sahaja yg tahu kan..tak semua boleh diceritakan :P..emmm malam yg nice ..mcm biasa Allah tuhh maha penyayang...lepas hujan dia kurniakan pelangi..lepas aku menangis dia anugerahkan aku pemandangan malam yg cukup menenangkan jiwa ak..ak tidur lena even baru pas bersedih2 hehe cewie..Ya Allah cantik gila tak dapat aku gambarkan..tingkap terbuka luas bebintang bertaburan di ruang galaksi ,ada yg besar ada yg kecil..hatiku tersentuh dgn kehebatan Allah yang menciptakan semua ni..SubhanAllah...!GREAT! aku yakin ada hikmah disebalik semua nie jujurnya aku rindukan kampung halaman yg agak lama aku tinggalkan..tp apakan daya demi mereka(mak abah)yg menaruh harapan yg terlalu tinggi pd ak.ak turutkan jua :)..today elaun !yess dah coming Thankss..hang out dgn french hahaha!seronok lega sikit ermm love u allss la .Bintang yg terang itu kamu!one day insyaAllah :)

No comments:

Post a Comment