Monday 7 May 2012

kehidupan. . .

         Hai hurmmmm mendengus seketika ... Alhamdulillah Allah masih meminjamkan nikmat dunia nie kpd aku yg curang nie!!!!!!! aku curang padaNya sedangkan dia tak pernah sesekali lupakan dan curang pd aku ?sentiasa merindukan tangisan aku,sentiasa menanti aku menyebut2 namanya .Ya Allah ampunkan hambamu ini ya Allah.andai diberi peluang waktu berputar kembali pasti aku tak berada di sini Ya Allah..aku ingin sentiasa berada di jalanmu Ya Allah ..ya Allahhh..ampunkan aku Ya Allah pimpin kembali aku ke jalan yg lurus dapat ku rasakan aku sudah agak terpesong dari landasan keimanan Ya Allah...semua nie dunia je Ya Allah tlg ingtkan aku selalu ..ya Allah aku sudah blh terima hakikat dan terima segala takdir hidupku tp maafkan aku kdg2 dtg suatu hari yg mengingatkan aku ttg masa lalu yg membuatku alpa dan lupa diri maafkan aku yg tak sempurna nie .aku tak ada butang delete yg bisa automatik memadm semua kenangan lalu,mayb aku sukar utk mengingati pelajaran tp kenangan tak mudah aku lupakan . . . .gelak tawa yg fake! aku gembira, seronok,bergelak ketawa padahal dalam hati nie sgt pilu,sedih,meraung semua pn ada semua sbb aku bukan org kaya aku miskin! miskin cinta terhadap Allah .tp aku tak tahu cmane nk memulakan semuanya hurmmm lemahnya aku grrr ...


Allah ciptakan sesuatu situasi pasti ada hikmahnya
Allah menguji sbb dia sayang pd hambanya
Allah nk bg aku peluang rasa semua tu walau ak tak pnh minta
Allah masih bg aku peluang supaya aku terus mecntainya
Syukran Jazilan Ya Allah . . . . .

No comments:

Post a Comment