Tuesday 24 April 2012

saya baru :)

yeah! haeiii walei2 hei!! uwa saya sudah ada blog ermmm waduh2 teruja jugak yaa today is tuesday laa tde apa yg best pn selain berwalei2 heiii dgn teman2 seperjuangan hurmm bila nk balik nie aku lahai buhhhsan duk IPDA nie la ..ermmm td ak adw jumpa sorg p nie aduhai pengkid tpinya aduyaiii terang terangan kapel dgn perem nk publish pulak kat fb aku lah kan hangat sungguh laa dgn insan bernama PENGKID nie sbb sorg pgkid niw la im lost my bestfren huh!tp ada hikmah tu kan cerita lama hahaha.ptg nie ada sukan tara pulak daaaa rimas banget la aku huhhh ingt ak atlet ka?? adoyaiii . . . . heiii gemok sudahla jujur nie erkkk perasaan ak kat kao memg da tgl sisa2 jer ak malas da nk layan perangai kao biar lantak la, ak tak kisah tak ada kao tp ak kisah kalau ak tak rasa nikmat ketenangan dr Allah ..cinta Allah lebih ku utamakan sbb ak meletakkan Allah di temppat tertinggi dlm hati ak insyaallah...semoga jalan yg aku pilih nie diredhai amin2 .memilih untuk single even ak tak pnh declare pn ngn kao kn haha lebih baik drpd hidup dikongkong aduyaii dulu blh la derr now no la ....ak ade perasaan.Hurmmm nie bukan kes ego, tah biarla ak je tahu cne rasanya hdup dgn kao .tahap kesabaran ak ada batasnya .ak diam tak bermaksud ak kalah tp ak nk cr ketenangan....bia life ak yg gila2 nie .chilll :)k la ak asa perlu menidurkan diri la tata jumppa len kali

No comments:

Post a Comment