Friday 27 April 2012

hurmmm ape ye..

aha aku la kan hangat sungguh la ...........hahaha best plak ayat nie,membe ak un ramai yg da ikut huhu..tahla ak da tak daya lg kutt duk sini, ak nie blh kata anak manja gak even tak rapat dgn parents ak perlukan dowg ouhhh mak abah!!!!!!!!! aju mau pulang eiiiiiiiiii tak nk la belaja kat sini hurmmm bosan dan kosong tak tahu la den separuh jiwaku pergi ermmm ..nampak je mcm tough cni tp jauh disudut hati ermmm ade taman haha.takpela chill suda grrrr...aku bosan3 melalui hari2 kat sini th ape yg best pn ak tak tahu ermmmmmm aku la kan ermmmm .....ak tak tahu knp ak bosan sbb tak wat pape kutt nk study malas pulak grrr tahla apa nk jd ak serahkan pada takdir ak cuba melakukan yang terbaik .sebaik mungkin yang aku mampu hurmmm :( bosan la kalau kat umah ak watpe la nie .AKU YG TDE SEMANGAT huh help me ermmmm :( come on aju come on !!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment