Thursday 13 March 2014

Merepek kejap :P

Assalamualaikum . Rasa lama tak update ini belog . Hahaha biaselah budak IPG mana yg tak busy . Bagus kalau ada org paham. Kalau tak paham mesti akan buat org stress kan ? hahaha . Ermm okay bukan mudah untuk menjadi seorang pendidik . Kerjaya yang bermain dengan emosi manusia dan melibatkan masa depan seseorang pehhhhhh.Hanya yang benar2 cekal dan ikhlas yg boleh terima amanah Allah ni.

Aku ada maksalah . Maksalah yang dah lama tak selesai. Maksalah aku adalah suka berpatah balik walaupun aku tahu dugaan yg akan aku hadapi jika aku berpatah balik . Kenapa kenapa jadi mcm ni ? Sebab kerja aku bukanlah menghabiskan masa org, mensiakan seseorang begitu sahaja. Aku cuba bertanggungjawab terhadap apa yang telah aku lakukan huhuhhu. sokay . Tak paham kan ahahah.#setiap yang berlaku ada hikmahnya.

okay esok dah nak balik rumah . rasa heaven gila . Layan lagu giesha ni sambil buat2 esaimen best jugak hahaha . Okay ak nk try aktif balik dalam dunia belog . Sebab org yg rajin blogging ni biasenye senyap sikit. Kerjenye perhati dan luahkan dalam penulisan . Hahaha cara nk tutup mulut jemah.

Kashaf Azura : suka berdalih . Tak mahu org tahu tentangnya .Termasuk family . ohh tidak hehehe . Yes hidupku ini yang penuh dgn rahsia . Tak suka terus terang . yes rapat ngn family . Tapi tak semua benda berani story hehehe . Segan la . suka muzik . tak suka study . darah O hahaha . Akan buat apa sahaja untuk membahagiakan diri sendiri. tak peduli apa org kata . Sebenarnya seorang yg sensitif tapi positif jelah kan huhuhu .Tak suka dikongkong . Bukan ustazah . Cuba jadi baik . Banyak kai tapi susah nk istiqamah ermm .

No comments:

Post a Comment