Tuesday 1 October 2013

Hai Oktober lupekan September!


Assalamualaikum oktober. Hari  ni best gak gua p tgk bebudak ni lawan bola jaring n bola tampar perhh . hebat n kelas kau senah! hahaha. Aku bebetul nk fokus dengan kehidupan baru aku nii. nk jaga baikkk punya . Aku nk bahagia sampai menutup mata aminnn.

        Di saat aku menyayangimu, gelora keikhlasanmu teruja. Menjengah keyakinanku sehingga mengedakkan arus cinta dan mengucar-ngacirkan benteng kesetiaan. Malah kebencian umpama tombak menghunus jantungku sehingga berkecai meranapkan panji-panji yang megah berkibar di puncak kasih. Leburlah sebuah janji yang kita ukir bersama. Okay selamat tinggal monyet!

Setiap hari Bangun dengan harapan, tidur dengan impian. Harapan agar hari ini berjalan dengan sempurna dan selesa. mimpi mendapatkan apa yang aku mahukan walaupun sebenarnya itu tak layak dan tak baik untuk aku.


No comments:

Post a Comment