Saturday 27 July 2013

sabtuday

Semenjak busy dengan mcm2 hal kat ipg nie mmg tak sempat la ak nk update pape kat blog nie hoho. Buka fb pun jarang sekali haha. Pg2 bute nie ak tak tahu lah nk taip hape tp mmg ak nk update jugak hehe. Kesian blog nie lama aku tak bg nafkah haha.

Aku tahu aku tak kan pernah sempurna,
Cinta tak terluah tp coba membuktikan syg dgn keikhlsn,
Selagi mana hati ini Allah peruntukkan utk dirimu, aku akur,
Dan bila suatu hari Allah tutup hati ini utk dirimu, Aku juga akur,
Kerana Aku menyayangi dirimu kerana Nya,
Bukan atas dasar apa.

Kan dh keluar jemah aku haha. Okay happy sabtuday lah semua. Semoga Hari2 kalian berjalan dengan lancar. Untuk semua AJK dan pelaksana PETA GIANT tu, aku doakan apa yg diusahakan nie membawa hasil dn berjaya dengan lancarnya. Kita duduk sini 5 tahun, slh sikit2 tu pejam mata jelah. Biar hati busuk asal ada hati perut.

I miss my family so much, Nk balik n spent time dgn mereka hehew. Nk rayaa!! Jumpa bff kt kg muah
Last buat kak Haida, semoga cpt sembuh, tak dpt menyeka air mata melihat penderitaanmu Alfatihah.

salam



No comments:

Post a Comment