Monday, 14 January 2013

TErima Seadanya.

Assalamualaikum.Cinta yg dtg dari hati yg tulus kerana Allah itu tak kan pernah bersebab.Kita manusia biasa.Anda percaya jodoh itu dtg daripada Allah?ya.Saya percaya 100%.

Jika anda pun sama mehh dkt sini sikit. :) ermm pnh dgr tak?Allah tak bg apa yg kita nak tp Allah bg apa yg kita perlukan.Jodoh itu suatu keperluan bagi memenuhi fitrah kejadian manusia yg memiliki hati dan perasaan kepada kaum lawannya.Memiliki perasaan cinta dan ingin dicintaai.Semua tahu jodoh itu dtg  daripada Allah,jika kita percaya jodoh tu dtg dari Allah kenapa perlunya ada LIST CIRI2 UNTUK BAKAL SUAMI/LIST BAKAL ISTERI ??.Apa yg Allah dah tentukan untuk kita maka itulah yg terbaik untuk kita. Adakah anda tak reda dgn ketentuan Allah?Mafkan sy.ini hanya pendirian sy shj.Tak salah pun berangan nk kekasih yg cantik,pndai masak,kirenya prfct laa kan!Tp jgn terlalu obses sgt. Takut nt tak dpt menangis
pulak :).



Kebahagiaan rumah tangga itu bukan terletak pd siapa yg kita pilih.Atau siapa jodoh kita!Tapi pd diri kita sendiri. Sejauh manakah tahap kebolehan anda menerima kekurangan pasangan anda.Sejauh manakah kesabaran anda??.Mesti nt ada yg kata "kami baik, tapi suami kami?isteri kami yg jahat"...Tak ada perkara berlaku tanpa sebab. Pasti ada kekurangan yg kita tak dpt nak kenal pasti sebab dah dok pk diri dia baikk je....InsyaAllah doa tuhh kan senjata org mukmin.JADI yg terbaik.Dan DOA untuk mendpt yg terbaik juga. 

13.1.2013 HAPPY BIRTHDAY AWINN!!!

Wassalam


No comments:

Post a Comment