Tuesday, 11 September 2012

Senyum tak perlu kata anything


Salam apresiasi…hai hahaha hye sahabat ya habibi ya maulana,tembak burung tara kena! haha! Hey THANK YOU!!!! Addoii susah sgt ke nk sebut perkataan tuhhh?kalau susah mai aku ajar ehhh.tak kisah lah org nk cakap kau baik mcmana pun ,pandai mcmana pun tapi kalau setakat sebut apresiasi pun kau tak reti tak ada guna derr …kalau kau mcm tuhh perangai .Tak payah hidup dengan manusia derrr kau duduk je dengan binatang kat hutan.. tah tah binatang pun tahu say THANK YOU alalala ..Sorry bukan hangus tp saja buat2 hangit haha J  .Tlg lah be matured ..alaaahaii.tp takpela kann setiap org berbeza pandangan tak boleh dinafikan .

Musim Esaimen ku redah ..Onak duri ku tempuhi demi mengejar sang cita yg berada nun jauh di sebalik Gunung.Menyelusuri travelog sbagai seorang mahasiswa,,bukan mudah namun tak sukar jika komited serta tenang menghadapinya. Aku?? Jemah??ermm ok saje..tak ada benda yang mustahil .Bersyukur dilahirkan sgt fleksibel mcm pembaris nk buat curve tuhh huhu…Bukan ape sejak kecil sudah biasa berdikari,dilatih tak mudah merungut,dilatih membuat semua perkara tak kisah kerja lelaki atau perempuan,sejak kecil dah dilatih berkomunikasi tak kira siapa,maka jadilah aku seperti yg sekarang.Insan biasa yg serba kekurangan.
Mungkin perbezaan latar budaya yg membuatkan aku berfikiran lain drpada mereka yg lain ..mgkin juga kerana latar yg berbeza ,aku! Lbih berbahasa kesat hahaha….Tp sebenarnya tak pun la hahaha bengap,setan,shit, tu mcm da biasa jer ayat kgkwn ak tp bukan memberi maksud seperti tuhh pun kan hurmm terpulang kpd individu yg menilai ..Tp mmg tak bagus pun kata mcm tuhh hurmm aju! Jgn buat k!

Ok lah setakat ini shaja coretan JEMAH buat kali ini asalamualaikum 

No comments:

Post a Comment