Wednesday 25 July 2012

sukahati.com

     
      Assalamualaikumm..maafla tak sempat nk menyapu sampah kat blog nie semalamm cehhh berhabuk suda ..byk binatang kui2..amacam ramadan?today dah hari ke lima ,Ya Allah kuatkan iman aku,ade 25 hari lg nie hurmmmm :(....semoga beroleh kemenangan.

      Stop talking bout the sh_ _ monkey.Tahla aku ase bulan2 mulia nie tak baikk wat org cm tuhh tp die sendiri yg wat diri dia mcm tuhh,pokok tak kan bergoyang kalau tak ada angin yg goncang.. aku kesian gila,One day kebenaran pasti akan terungkai...segala persoalan,keraguan pasti ada jawapannya..just wait ..

      Hurmm next,semalam penat gila...sempat aku melabuhkan tubuh di atas tilam empuk..yg meronta2 minta direhatkan..kemudian aku terpanggil untuk membaca sedikit bingkisan daripada sebuah novel yang berbunyi...Bercintalah dengan Ilmu,Ternyata kamu tak akan kesunyian..Betull tuhhh..sometimes org fikir mahukan teman lelaki la..teman wanita la sbb berasa kekosongan.tp aku rasa kalau kita mencintai ilmu dan bercinta dgn ilmu insyaAllah hidup akan lebih bermakna dan tidak kesunyiann
Aku punnn nk try Insya Allah..Buku,sudikan awak jd boyPrenn sy?? hehehe jomm kapell ! hahaha ok la need to go .daaa mwahh tynk!

No comments:

Post a Comment