Friday, 27 July 2012

Hari ini dalam sejarah :P



     Hai assalamualaikum...nama saya aju :P .Sudah ditetapkan mahluk ini akan meneruskan pelajaran ke Institut Pendidikan Guru selepas menamatkan SPM nya .Dengan perasaan yg bercampur baur mahluk itu pun berhijrah ke Kedah Darul Aman bagi mencapai impian untuk menjadi seorang guru....(yeke impian???) .
Hahaha takpa la daripada keterpaksaan lah akan datang keikhlasan .Lagipun kerjaya sebagai seorang guru agak menarik.Insya Allah besar pahalanya jika kita ikhlass :)

      Ermmm Major SEJARAH ??? Kerusi BM n PJ ??? Haaaa??gila kottt agak terkejut la mak jemahh.Tapi aku cuba Chill n bawa basikal perlahan2 sbb aku tahu semua nie ada hikmahnya 5 tahun setengah tuhh tak lama kan?jadi.....iman kau sabar taw hehehe...

      Now hampir 1 tahun setengah aku kat sini..Insya Allah bpe bulan lagi aku akan menamatkan PPIsMp..Hehe kalau la dipanjangkan umur aku nk mak abah tgk anak dia yg kuat ona nie menggenggam segulung ijazah perguruan heeee ...Nt kalau dah dapat aku akan cakapp MAkk nah2 amik la sijil nie haha

     Okay la miss somebody heeeeeeheeee nite :)

   

No comments:

Post a Comment